Maksimal fettforbrenning
Div | Lengde: 6:44:24

Maksimal fettforbrenning

Fettforbrenning satt på spissen

Mer

Dette kurset tar for seg alt det du burde vite om hvordan en blir kvitt fett.

Først legger Espen grunnlaget med å ta deg gjennom basis av kostholdets byggesteiner og dets funksjoner. Her besvarer han spørsmål som

  • Hva er ADI – anbefalt daglig inntak, hvor kommer uttrykket fra , når ble dette rekomandert etc.
  • Forskjellen på glykemisk indeks og insulinindeks.
  • Hormonfaktorene – hvordan styrer dette hvor vi legger på oss fett.

Deretter snakker han om generell helse. Hvilke faktorer burde vi passe på her.

  • Insulinkontroll, allergener, syre-base-balanse og tarmhelse. Dette ganske enkelt for å ha kunnskap om hvilken matvarer en skal unngå for å kunne holde seg frisk.

Så går han gjennom fedmeepidemien, treningens historie, og fysiologien bak fettforbrenningen.

Når denne basisen er lagt tar Espen oss gjennom og forklarer all den viktigste forskningen som omhandler dette temaet. Noen nøkkelord til dette er termisk effekt av mat, mat før trening, morgencardio, lavkarbo vs. ”normalt” kosthold over lengre tid, måltidsfrekvens, kosttilskudd, aerob vs .anaerob trening, styrketrening i vektreduksjon….Og masse masse mer.

Gjennom alle timene med foredrag krydrer Espen sine forklaringer med spennende og morsomme historier.

Til slutt går Espen gjennom oppskriften til tre forskjellige metoder for å gå ned i vekt:

Vektnedgang moderat tempo 05. – 1 kg i uka

Vektnedgang raskt tempo  2-4 kg i uka

Nærmest umenneskelig tempo 4-6 kg i uka

Dette er et morsomt og informativt kurs for absolutt alle, men et absolutt "must" for de som lever av å skape slike resultater for mennesker. Enten du vil studere dette temaet grundig eller du bare vil ha en morsom informativ kveld, så er dette kurset for deg.

43 kapitler, 8 timer 34 minutter

 

 



Velg episode

Ønsker du å motta nyheter og gode tilbud fra oss?

Login